Hubbard obchodzi 100 lat pracy w segmencie hodowli drobiu W 1921 roku w Walpole, New Hampshire, USA Ira Hubbard oficjalnie stworzył Hubbard Farms. Był to początek światowego lidera na rynku hodowli kury mięsnej.

Dzięki ciężkiej pracy, mądremu zarządzaniu, dbaniu o interes klientów, szacunku dla pracowników oraz zaangażowaniu w nieustanną poprawę jakości piskląt, członkowie rodziny Hubbard szybko rozbudowywali swój biznes oraz zyskali dobrą reputację. Ewolucja rynku drobiu oraz wymagań konsumentów mobilizowała Hubbard Farms do ciągłej pracy nad dostosowaniem swojej działalności hodowlanej do kolejnych wymagań ekonomicznych i koniunkturalnych. Rodzina zachowała swoją tradycyjną kurę New Hampshire z pręgowanymi piórami, jednocześnie wprowadzając do oferty rasy upierzone na biało, aby zdywersyfikować hodowlę i sprostać nowym potrzebom rynku. W latach 50. Hubbard Farms wzmocniły swoje portfolio oferując kolejne linie kur. Stopniowo firma przeszła na w pełni zintegrowany system, pozwalający na jeszcze lepszą kontrolę nad procesem hodowlanym i jakością produktów oraz rozpoczęła sprzedaż jednodniowych piskląt stad rodzicielskich i prarodzicielskich.

Ekspansja międzynarodowa firmy rozpoczęła się w 1960 roku od Europy, a następnie rozlała się na resztę świata. W tym czasie, jako dodatkowa działalność, powstało centrum badawczorozwojowe, aby zapewnić ciągły rozwój mający na celu sprostanie nowym trendom Press Release for immediate release www.hubbardbreeders.com rynkowym, potrzebom klientów firmy, a ostatecznie także wymaganiom konsumentów. W kolejnych dziesięcioleciach biznes był prowadzony z dużymi sukcesami, jak i pewnymi niepowodzeniami.

Początek nowego wieku stanowił punkt zwrotny w trendach rynkowych i wymaganiach konsumentów, szczególnie w Ameryce Północnej i Europie. Zaczęto zwracać coraz większą uwagę na dobrostan zwierząt, ich zdrowie oraz jakość mięsa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i olbrzymiemu portflolio kur Premium, Hubbard był wstanie sprostać nowym wyzwaniom i do tej pory pozostaje niekwestionowanym liderem w ciągle rosnącym segmencie rynku kur Premium.

Od 2018 roku Hubbard został niezależnym członkiem światowego lidera w produkcji kury mięsnej Grupy Aviagen i rozpoczęła się nowa era dla Hubbarda. Znaczące inwestycje w programy badawczo-rozwojowe Hubbard Premium oraz konwencjonalnej kury mięsnej we Francji i USA, podobnie jak w obiekty produkcyjne we Francji, USA, Brazylii i w Polsce jeszcze bardziej wzmacniają obecną i przyszłą pozycję Hubbarda.

Zespoły Hubbarda są dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek zaangażowane w produkcję piskląt najwyższej jakości wraz z jak najlepszą obsługą klienta. Hubbard spełnia, a nawet przekracza oczekiwania klientów związane z nową wydajną kurą hodowlaną Efficiency Plus, jak i dobrze znaną gamą produktów Premium. Programy genetyczne firmy są nadal skoncentrowane na dostarczaniu wydajnego, zdrowego, wysokiej jakości mięsa z kurczaka dla ciągle rosnącej populacji świata.

Tradycyjne wartości firmy pozostają nienaruszone: wiedza i pasja, zaangażowanie, szacunek dla klientów i ich wartości. Hubbard ma wieloletnie doświadczenie hodowlane, skupione na ciągłym doskonaleniu produktów i procesów, wdrażaniu najnowocześniejszych narzędzi selekcji, zarządzaniu przez wyspecjalizowane, odpowiednio przeszkolone oraz zawsze zaangażowane zespoły.

Początkowo Hubbard planował uczcić to ważne wydarzenie wraz ze swoimi klientami i partnerami biznesowymi na spotkaniach branżowych i targach, ale z powodu trwającej sytuacji z COVID-19 plany te zostały przełożone na 2022 rok.